ASTM A53 ERWu tubu d'acciaiu hèTipu Ein a specificazione A53, fabbricatu da u prucessu di saldatura à resistenza, è hè dispunibule in i gradi di Gradu A è di Gradu B.
Hè principalmente adattatu per applicazioni meccaniche è di pressione è hè ancu spessu adupratu cum'è scopu generale per trasmette vapore, acqua, gasu è aria.
I vantaghji di i tubi d'acciaiu ERW, cum'èprezzu bassuèalta produttività, ne facenu u materiale di scelta per parechje applicazioni industriali.
Acciaiu Botophè un fabricatore è furnitore di tubi d'acciaio al carboniu saldati di alta qualità da a Cina, è ancu un rivenditore di tubi d'acciaio senza saldatura, chì vi offre una vasta gamma di soluzioni di tubi d'acciaio!
U nostru inventariu hè ben furnitu è simu capaci di risponde à a dumanda rapida di i nostri clienti per una larga gamma di dimensioni è quantità.
ASTM A53/A53M include i seguenti tipi è gradi:
Tipu ESaldatura à resistenza elettrica, gradi A è B.
Tipu SSenza cuciture, gradi A è B.
Tipu FSaldatura di testa in forno, saldatura continua Gradi A è B.
Tipu EèTipu Ssò dui tipi di tubi largamente usati. In cuntrastu,Tipu Fhè tipicamente adupratu per tubi di diametru più chjucu. A causa di i progressi in a tecnulugia di saldatura, questu metudu di fabricazione hè adupratu menu frequentemente.
Diametri nominaliDN 6 - 650 [NPS 1/8 - 26];
Diametru esternu10,3 - 660 mm [0,405 - 26 pollici];
Tabelle di u spessore di u muru è di u pesu di i tubi d'acciaiu:
I tubi à estremità piatta ponu esse visti in a Tavula X2.2;
I tubi filettati è accoppiati ponu esse visti in a Tavula X2.3.
ASTM A53 permette ancu a furnitura di tubi cù altre dimensioni, à cundizione chì u tubu soddisfi tutti l'altri requisiti di sta specificazione.
REGhè largamente adupratu per fabricà tubi tondi, quadrati è rettangulari in acciaio al carboniu è à bassa lega.
A seguente marca hè u prucessu di pruduzzione per a pruduzzionetubu d'acciaiu ERW tondu:
a) Preparazione di u materialeU materiale iniziale hè generalmente bobine d'acciaio laminate à caldu. Queste bobine sò prima appiattite è tosate à a larghezza necessaria.
b) FurmàGradualmente, per mezu di una seria di rulli, a striscia hè furmata in una struttura tubulare circulare aperta. Durante stu prucessu, i bordi di a striscia sò avvicinati gradualmente in preparazione per a saldatura.
c) SaldaturaDopu avè furmatu a struttura tubulare, i bordi di a striscia d'acciaiu sò riscaldati da a resistenza elettrica in a zona di saldatura. Una corrente d'alta frequenza hè passata à traversu u materiale, è u calore generatu da a resistenza hè adupratu per riscaldà i bordi finu à u so puntu di fusione, è dopu sò saldati inseme per pressione.
d) SbavaturaDopu a saldatura, e bave di saldatura (u metallu in eccessu da a saldatura) sò eliminate da l'internu è da l'esternu di u tubu per assicurà una superficia liscia in l'internu di u tubu.
e) Dimensionamentu è impostazione di a lunghezzaDopu à a saldatura è a sbavatura, i tubi sò passati per una macchina di calibrazione per a currezzione dimensionale per assicurà chì rispondenu à i requisiti esatti di diametru è rotondità. I tubi sò poi tagliati à lunghezze predeterminate.
f) Ispezione è provaU tubu d'acciaiu serà sottumessu à testi è ispezioni rigorosi, cumpresi testi ultrasonici, testi idrostatici, ecc., per assicurà chì a qualità di u tubu d'acciaiu risponde à i standard è e specifiche.
g) Trattamentu di superficiaInfine, u tubu d'acciaiu pò esse sottumessu à ulteriori trattamenti cum'è a galvanizazione à caldu, a pittura o altri trattamenti superficiali per furnisce una prutezzione supplementaria da a currusione è un'estetica.
Saldature di Tipu E o Tipu F Gradu BU tubu deve esse trattatu termicamente o altrimenti trattatu dopu a saldatura in modu chì ùn sia micca presente martensite senza temperatu.
A temperatura di trattamentu termicu deve esse almenu540°C (1000°F).
Quandu u tubu hè allargatu à fretu, l'espansione ùn deve micca superà1,5%di u diametru esternu specificatu di u tubu.
AI cinque elementiCu, Ni, Cr, Mo, èVinseme ùn devenu micca superà 1,00%.
BPer ogni riduzione di 0,01% sottu à u massimu di carbone specificatu, serà permessu un aumentu di 0,06% di manganese sopra à u massimu specificatu finu à un massimu di 1,35%.
CPer ogni riduzione di 0,01% sottu à u massimu di carbone specificatu, serà permessu un aumentu di 0,06% di manganese sopra à u massimu specificatu finu à un massimu di 1,65%.
Pruprietà di trazione
| Lista | Classificazione | Gradu A | Gradu B |
| Resistenza à a trazione, min | MPa [psi] | 330 [48.000] | 415 [60.000] |
| Resistenza à u snervamentu, min | MPa [psi] | 205 [30.000] | 240 [35.000] |
| Allungamentu in 50 mm [2 in.] | Nota | A,B | A,B |
Nota AL'allungamentu minimu in 2 in [50 mm] deve esse quellu determinatu da a seguente equazione:
e = 625.000 [1940] A0,2/U0,9
e = allungamentu minimu in 2 in o 50 mm in percentuale, arrotondatu à a percentuale più vicina
A = u più chjucu di 0,75 in2500 mm2] è l'area di a sezione trasversale di u campione di prova di tensione, calculata utilizendu u diametru esternu specificatu di u tubu, o a larghezza nominale di u campione di prova di tensione è u spessore di u muru specificatu di u tubu, cù u valore calculatu arrotondatu à u più vicinu 0,01 in2 [1 mm2].
U = resistenza à a trazione minima specificata, psi [MPa].
Nota BVede a Tavula X4.1 o a Tavula X4.2, secondu quellu chì hè applicabile, per i valori minimi di allungamentu chì sò richiesti per diverse cumminazzioni di dimensione di campione di prova di tensione è resistenza minima à a trazione specificata.
Prova di piegatura
Per i tubi DN ≤ 50 [NPS ≤ 2], una lunghezza sufficiente di tubu deve esse capace di esse piegata à fretu à 90° intornu à un mandrinu cilindricu, u diametru di u quale hè dodici volte u diametru esterno specificatu di u tubu, senza sviluppà crepe in alcuna parte è senza apre a saldatura.
Doppiu extra forte(categoria di pesu:XXS) i tubi sopra DN 32 [NPS 1 1/4] ùn anu micca bisognu di esse sottumessi à a prova di curvatura.
Test di appiattimentu
A prova di appiattimentu deve esse fatta nantu à tubi saldati di più di DN 50 in pesu extra forte (XS) o più ligeri.
Adattu per tubi di Tipu E, Gradu A è B; è di Tipu F, Gradu B.
I tubi d'acciaio senza saldatura ùn anu micca bisognu di esse pruvati.
Tempu di prova
Per tutte e dimensioni di tubazioni di Tipu S, Tipu E è Tipu F di Gradu B, a pressione sperimentale deve esse mantenuta per un minimu di 5 s.
A prova idrostatica deve esse applicata, senza perdite attraversu a saldatura o u corpu di u tubu.
Pressioni di prova
Tubu à estremità lisciadeve esse testatu idrostaticamente à a pressione applicabile data inTavula X2.2,
Tubu filettatu è accoppiatudeve esse testatu idrostaticamente à a pressione applicabile data inTavula X2.3.
Per i tubi d'acciaiu cù DN ≤ 80 [NPS ≤ 80], a pressione di prova ùn deve micca superà 17,2 MPa;
Per i tubi d'acciaiu cù DN > 80 [NPS > 80], a pressione di prova ùn deve micca superà 19,3 MPa;
Pressioni sperimentali più alte ponu esse selezziunate s'ellu ci sò esigenze ingegneristiche particulari, ma questu richiede negoziazione trà u fabricatore è u cliente.
Marcatura
Sè u tubu hè statu pruvatu idrostaticamente, a marcatura deve indicà upressione di prova.
I seguenti requisiti s'applicanu à i tubi di tipu E è di tipu F di gradu B.
I tubi senza saldatura anu esigenze supplementari chì ùn sò micca discusse in questu documentu.
Metodi di prova
Tubi prudutti da macchine di espansione è cuntrazione senza stiramentu à calduDN ≥ 50 [NPS ≥ 2], usaldaturein ogni sezione di u tubu ci vole à passà una prova elettrica non distruttiva, è u metudu di prova deve esse in cunfurmità cù uE213, E273, E309 o E570standard.
Tubi ERW prudutti da una macchina di riduzione di diametru à calduDN ≥ 50 [NPS ≥ 2]Ogni sezionedi u tubu deve esse cumpletamente ispezionatu in a so interezza da prove elettriche non distruttive, chì devenu esse in cunfurmità cù uE213, E309, oE570norme.
Nota: A Macchina di Diametru di Espansione à Stiramentu à Caldu hè una macchina chì stende è stringe continuamente i tubi d'acciaiu per mezu di rulli à alte temperature per aghjustà i so diametri è u spessore di e pareti.
Marcatura
Sè u tubu hè statu sottumessu à un esame non distruttivu, hè necessariu indicàNDEnantu à a marcatura.
Messa
±10%.
Tubu DN ≤ 100 [NPS ≤ 4], pesatu cum'è un lottu.
Tubi DN > 100 [NPS > 4], pesati in pezzi singuli.
Diametru
Per i tubi DN ≤40 [NPS≤ 1 1/2], a variazione di u diametru esterno ùn deve micca superà ±0,4 mm [1/64 in.].
Per i tubi DN ≥50 [NPS>2], a variazione di u diametru esterno ùn deve micca superà ±1%.
Spessori
U spessore minimu di u muru ùn deve esse inferiore à87,5%di u spessore di u muru specificatu.
più ligeru chè u pesu extra-forte (XS):
a) tubu à estremità liscia: 3,66 - 4,88 m [12 - 16 ft], Micca più di u 5% di u numeru tutale.
b) lunghezze doppie aleatorie: ≥ 6,71 m [22 ft], Lunghezza media minima di 10,67 m [35 ft].
c) lunghezze à un solu ordine: 4,88-6,71 m [16-22 piedi], micca più di u 5% di u numeru tutale di lunghezze filettate furnite essendu giuntatori (dui pezzi accoppiati inseme).
Pesu extra forte (XS) o più pesante3,66-6,71 m [12 - 22 ft], micca più di u 5% tutale di u tubu 1,83 - 3,66 m [6 - 12 ft].
Per a finitura di i tubi d'acciaiu ASTM A53 hè dispunibule in neru o galvanizatu.
NeruTubi d'acciaiu senza alcun trattamentu superficiale, generalmente venduti direttamente dopu u prucessu di fabricazione, per quelle applicazioni induve ùn hè necessaria alcuna resistenza à a corrosione supplementaria.
I tubi galvanizzati devenu risponde à i requisiti pertinenti.
Prucessu
U zincu deve esse rivestitu internamente è esternamente da u prucessu di immersione à caldu.
Materia prima
U zincu adupratu per u rivestimentu deve esse qualsiasi gradu di zincu chì cunforma à i requisiti di a SpecificazioneASTM B6.
Aspettu
I tubi galvanizzati devenu esse privi di zone senza rivestimentu, bolle d'aria, depositi di flussu è inclusioni di scoria grossolana. Ùn saranu micca permessi grumi, protuberanze, globuli o grandi quantità di depositi di zincu chì interferiscenu cù l'usu previstu di u materiale.
Pesu di u rivestimentu galvanizatu
Deve esse determinatu per prova di peeling secondu u metudu di prova ASTM A90.
U pesu di u rivestimentu ùn deve esse menu di 0,55 kg/m² [1,8 oz/ft²].
Tubu d'acciaiu ASTM A53 ERWhè tipicamente adupratu in applicazioni di bassa à media pressione cum'è l'ingegneria municipale, a custruzzione è i tubi strutturali meccanichi. I scenarii d'usu cumuni includenu u trasportu d'acqua, vapore, aria è altri liquidi à bassa pressione.
Cù una bona saldabilità, sò adatti per operazioni di furmazione chì implicanu avvolgimentu, piegatura è flangiatura.

















