EN 10219 S275J0H è S275J2Hsò profili cavi strutturali saldati à fretu fatti d'acciaiu non legatu secondu a norma EN 10219.
Tramindui anu una resistenza minima à u cedimentu di 275MPa (spessore di u muru ≤16mm). A principale differenza hè in e proprietà d'impattu: S275J0H hà una energia d'impattu minima di 27 J à 0°C, mentre chì S275J2H hà una energia d'impattu minima di 27 J à -20°C.
Adattu per applicazioni in edifici è strutture ingegneristiche sottumesse à carichi più ligeri.
BS EN 10219 hè a norma europea EN 10219 aduttata da u Regnu Unitu.
Spessore di u muru ≤40mm, Diametru esternu ≤2500mm.
CFCHS hè una abbreviazione di Sezione Cava Circulare Formata à Freddu.
A norma EN 10219 copre una vasta gamma di forme cave in acciaio strutturale, cumprese tonde, quadrate, rettangulari è ovali, per adattassi à diverse esigenze d'usu.
Acciaiu Botophè specializata in a furnitura di tubi d'acciaio à sezione cava tonda in una varietà di dimensioni è prucessi per adattassi à una vasta gamma di applicazioni industriali, assicurendu chì i bisogni specifichi di i nostri clienti possinu esse soddisfatti.
Dapoi a so creazione in u 2014,Acciaiu Botophè diventatu un fornitore principale di tubi d'acciaio al carbonio in Cina settentrionale, cunnisciutu per un serviziu eccellente, prudutti di alta qualità è soluzioni cumplete.
L'impresa offre una varietà di tubi d'acciaiu à u carbone è prudutti cunnessi, cumpresiSMLS, REG, LSAW, èSSAWtubi d'acciaiu, è ancu una gamma cumpleta di raccordi per tubi è flange. I so prudutti specializati includenu ancu leghe di alta qualità è acciai inossidabili austenitici, adattati per risponde à e esigenze di diversi prughjetti di pipeline.
Aspittemu cun impazienza di stabilisce una relazione di cuuperazione cun voi è di creà inseme un avvene win-win.
L'acciaiu crudu per a fabricazione di profili cavi furmati à fretu hè disossidatu è deve risponde à cundizioni di consegna specifiche.
I requisiti pertinenti per S275J0H è S275J2H sòFF(Acciaiu cumpletamente uccisu chì cuntene elementi leganti l'azotu in quantità sufficienti per ligà l'azotu dispunibule (per esempiu, min. 0,020 % Al tutale o 0,015 % Al solubile)).
Cundizione di consegna: Laminatu o nurmalizatu/laminatu nurmalizatu (N) per l'acciai JR, J0, J2 è K2.
I tubi d'acciaiu secondu a norma EN 10219 ponu esse pruduciuti da traminduiREG(saldatura à resistenza elettrica) èSEGA(saldatura à arcu immersu) prucessi di fabricazione.
A pruduzzione diTubi ERWhà u vantaghju d'esse più veloce è relativamente più accessibile è hè spessu sceltu per prughjetti chì richiedenu una pruduzzione à grande scala è un altu rapportu qualità-prezzu.
REGI tubi sò tipicamente usati per pruduce diametri più chjuchi è spessori di parete più fini, mentreSEGAI tubi sò più adatti per diametri più grandi è muri più spessi. Selezziunate u tipu adattatu di tubu d'acciaiu per u vostru prughjettu.
I tubi ERW fabbricati secondu a norma EN 10219 ùn necessitanu nurmalmente micca tagli di saldatura interna.
Questu hè perchè i tubi EN 10219 sò principalmente aduprati in applicazioni strutturali, cum'è a custruzzione è l'ingegneria meccanica, induve i requisiti per l'aspettu di a saldatura sò generalmente menu severi chè per i recipienti à pressione o e tubazioni à alta pressione. Dunque, fintantu chì a resistenza è l'integrità di a saldatura rispondenu à i requisiti di a norma, e saldature interne ponu esse aduprate senza rifilatura supplementaria.
Nisun trattamentu termicu successivu hè realizatu, salvu chì a saldatura pò esse in una cundizione saldata o trattata termicamente.
Analisi di u Cast (Cumposizione Chimica di e Materie Prime)
Sia S275J0H sia S275J2H anu un valore massimu equivalente di carbone (CEV) di 0,40%.
S725J0H è S275J2H cù un CEV massimu di 0,4% illustranu una megliu saldabilità cù menu risicu di indurimentu è di crepe durante a saldatura.
Pò ancu esse calculatu aduprendu a formula seguente:
CEV = C + Mn/6 + (Cr + Mo + V)/5 + (Ni + Cu)/15.
Analisi di u pruduttu (cumposizione chimica di i prudutti finiti)
Durante a pruduzzione di l'acciaiu, a cumpusizione chimica pò cambià per una quantità di ragioni, è sti cambiamenti ponu influenzà e proprietà è a qualità di l'acciaiu.
A cumpusizione chimica finale di u tubu d'acciaiu finitu deve rispettà a cumpusizione chimica di a fusione è a so deviazione permessa.
I parametri di e proprietà meccaniche includenu a resistenza à a trazione, a resistenza à l'impattu, l'allungamentu è a resistenza à u snervamentu.
A ricottura di distensione à più di 580 ℃ o per più di un'ora pò purtà à un deterioramentu di e proprietà meccaniche.
Note:
A prova d'impattu ùn hè micca necessaria quandu u spessore specificatu hè <6 mm.
E proprietà d'impattu di i tubi di qualità JR è J0 ùn sò micca verificate, salvu chì ùn sia specificatu altrimente.
EN 10219 E saldature in tubi d'acciaio ERW ponu esse testate selezziunendu unu di i seguenti.
EN 10246-3 à u livellu d'accettazione E4, cù l'eccezzione chì a tecnica di u tubu rotante / bobina di frittella ùn deve esse permessa;
EN 10246-5 à u livellu d'accettazione F5;
EN 10246-8 à u livellu d'accettazione U5.
U calculu di u pesu teoricu di i tubi EN 10219 pò esse basatu annantu à una densità di tubi di 7,85 kg/dm³.
M=(DT)×T×0.02466
M hè a massa per unità di lunghezza;
D hè u diametru esternu specificatu, unità in mm;
T hè u spessore di u muru specificatu, unità in mm.
Tolleranze nantu à a forma, a rettilineità è a massa
Tolleranze Lunghezza
I tubi a sezione cava fabbricati secondu a norma EN 10219 sò saldabili.
Quandu si salda, a frattura à fretu in a zona di saldatura hè u risicu principale postu chì u spessore, u livellu di resistenza è u CEV di u pruduttu aumentanu. A frattura à fretu hè causata da una cumbinazione di parechji fattori:
alti livelli d'idrogenu diffusibile in u metallu di saldatura;
una struttura fragile in a zona affettata da u calore;
cuncentrazioni significative di stress di trazione in u giuntu saldatu.
A superficia di u tubu d'acciaiu deve esse liscia è priva di difetti chì puderebbenu influenzà e prestazioni di u pruduttu, cum'è crepe, buchi, graffi o corrosione.
I bumps, i solchi, o i solchi longitudinali pocu prufondi creati da u prucessu di fabricazione sò accettabili fintantu chì u spessore di u muru restante sia in a tolleranza, u difettu pò esse eliminatu per macinazione, è u spessore di u muru riparatu risponde à i requisiti minimi di spessore.
Acciaiu BotopÙn offre micca solu tubi d'acciaiu d'alta qualità in cunfurmità cù a norma EN 10219, ma offre ancu una larga gamma d'opzioni per u rivestimentu superficiale di tubi d'acciaiu per risponde à i bisogni specifichi di i so clienti in diversi prughjetti d'ingegneria. Quessi rivestimenti sò cuncepiti per migliurà a resistenza à a corrosione di i tubi è aghjunghje una prutezzione supplementaria, allungendu cusì a so vita di serviziu.
Galvanizazione à caldu
Rivestimentu 3LPE (HDPE)
Rivestimentu FBE
Rivestimentu di vernice
Rivestimentu di pittura
Rivestimentu di pesu di cimentu
Cumponenti di u ponteStrutture portanti non primarie aduprate in i ponti, cum'è ringhiere è parapetti.
Pilastri architettonichi: colonne è travi di supportu aduprate in l'edilizia è in l'ingegneria civile.
Sistemi di tubazioniTubazioni per u trasportu di liquidi è gasi, in particulare in applicazioni chì richiedenu un certu gradu di flessibilità è resistenza à a corrosione.
Strutture tempuranee: supporti è telai temporanei adatti per cantieri di custruzzione è ingegneria.
Queste applicazioni sfruttanu l'eccellenti proprietà meccaniche è a saldabilità di S275J0H è S275J2H per risponde à i bisogni di strutture leggere ma stabili.
ASTM A500:Specificazione Standard per Tubi Strutturali in Acciaio al Carbonio Saldati è Senza Saldatura Formati a Freddo in Forme Tonde e Forme.
ASTM A501Specificazione Standard per Tubi Strutturali in Acciaio al Carbonio Saldati e Senza Saldatura Formati a Caldo.
EN 10210Profilati cavi strutturali finiti à caldu d'acciai non legati è à grana fina.
EN 10219Profilati cavi strutturali saldati a freddo d'acciai non legati è a grana fine.
JIS G 3466Tubi quadrati è rettangulari in acciaio à u carbone per struttura generale.
AS/NZS 1163: Profilati cavi d'acciaio strutturale formati à fretu.
Queste norme sò largamente aduprate in u mondu sanu, è aiutanu à assicurà chì i tubi d'acciaiu strutturali rispondenu à i criteri di prestazione previsti in diverse applicazioni ingegneristiche. Quandu si sceglie una norma per tubi d'acciaiu, hè impurtante cunsiderà i so bisogni specifici d'applicazione, e regulazioni regiunali è i requisiti di prestazione.
Tubu d'acciaiu à u carbone ASTM A252 GR.3 LSAW strutturale (JCOE)
Tubu d'acciaiu BS EN10210 S275J0H LSAW (JCOE)
Tubu d'acciaiu ASTM A671/A671M LSAW
Tubu d'acciaiu à u carbone ASTM A672 B60/B70/C60/C65/C70 LSAW
Tubu d'acciaiu à u carbone LSAW API 5L X65 PSL1/PSL 2 / Tubu d'acciaiu LSAW di qualità API 5L X70
Tubu d'acciaiu LSAW strutturale (JCOE) EN10219 S355J0H















