U tubu d'acciaio ASTM A556 hè principalmente adupratu cum'è tubu d'acciaio al carboniu senza saldatura trafilatu à fretu per i riscaldatori d'acqua di alimentazione tubulari.
U so campu d'applicazione hè un tubu d'acciaio senza saldatura cù un diametru esternu trà 15,9-31,8 mm è un spessore di u muru micca menu di 1,1 mm.
Questu articulu si cuncentra nantu à i tubi d'acciaiu è ùn include micca i tubi in U citati in a norma.
Diametru esternu: 5/8 - 1 1/4 in. [15,9 -31,8 mm].
Spessore di u muru: ≥ 0,045 in [1,1 mm].
ASTM A556 classifica trè gradi,Gradu A2, Gradu B2, èGradu C2.
I tubi d'acciaiu devenu esse fabbricati da unsenza saldaturaprucessu è serà tiratu à fretu.
I tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à fretu offrenu una alta precisione dimensionale è una bona finitura superficiale, mentre raffinanu a microstruttura è migliuranu e so proprietà meccaniche cum'è a resistenza è a durezza. A struttura senza saldatura rende i tubi più stabili è sicuri quandu sò sottumessi à alte pressioni è temperature, rendenduli adatti per applicazioni industriali chì richiedenu alta precisione è prestazioni.
Tuttavia, i tubi d'acciaio senza saldatura trafilati à fretu sò più cari da pruduce perchè u so prucessu di pruduzzione hè più cumplessu è richiede operazioni è equipaggiamenti più sofisticati. Inoltre, a so efficienza di pruduzzione relativamente bassa, in particulare in a pruduzzione di grande vulume, ùn hè micca cusì ecunomica cum'è u prucessu di laminazione à caldu, è in certi casi ci pò esse più perdita di materiale, limitendu u so usu in certe applicazioni.
I tubi trafilati à fretu devenu esse trattati termicamente dopu à l'ultima passata di trafilatura à fretu à una temperatura di 1200 ° F [640 ° C] o più per assicurà una duttilità soddisfacente per a laminazione in lamiere tubiere è per risponde à e proprietà meccaniche specificate.
Sè l'analisi di u produttu hè realizata, riferitevi à ASTM A751 per i metudi di prova.
1. Pruprietà di trazione
Metudu di prova: ASTM A450 Sezione 7.
Per lotti finu à 50 tubi, 1 tubu deve esse sceltu per a prova.
Per i lotti di più di 50 tubi, 2 tubi devenu esse scelti per a prova.
2. Durezza
Metudu di prova: ASTM A450 Sezione 23.
I campioni di duie provette di ogni lottu devenu esse pruvati per a durezza Brinell o Rockwell.
A durezza Rockwell di u tubu ùn deve micca superà quella indicata in a tabella.
| Gradu | Durezza |
| Gradu A2 | 72 HRBW |
| Gradu B2 | 79 HRBW |
| Gradu C2 | 89 HRBW |
3. Test di appiattimentu
Metudu di prova: ASTM A450 Sezione 19.
Una prova di appiattimentu deve esse effettuata nantu à un campione da ogni estremità di un tubu d'acciaio finitu da una selezzione di micca più di 125 tubi da ogni lottu.
4. Prova di svasatura
Metudu di prova: ASTM A450 Sezione 21.
I testi di svasatura devenu esse effettuati nantu à un campione da ogni estremità di u tubu finitu, cù micca più di 125 tubi scelti da ogni lottu.
Ùn ci hè micca una prova idrostatica ubligatoria per i tubi d'acciaiu.
Tuttavia, ogni tubu in U deve esse pruvatu idrostaticamente cù un fluidu micca corrosivu.
Ogni tubu deve esse pruvatu da un strumentu di prova non distruttiva capace di rilevà difetti in tutta a sezione trasversale di u tubu dopu u trattamentu termicu di a superficia dopu à u trafilamentu à fretu finale.
I metudi di prova non distruttivi di a SpecificazioneE213, SpecificazioneE309(per materiali ferromagnetici), SpecificazioneE426(per materiali non magnetichi), o SpecificazioneE570pò esse sceltu per a prova.
E tolleranze seguenti ùn s'applicanu micca à a parte piegata di u tubu in U.
U tubu finitu deve esse senza calcare, ma pò avè una pellicola d'ossidu superficiale nantu à a superficia.
I tubi finiti devenu esse ragiunevolmente dritti è avè estremità lisce senza bave. I tubi devenu avè una finitura di qualità prufessiunale è devenu esse privi d'imperfezioni superficiali chì ùn ponu esse eliminate in e tolleranze di parete permesse.
A rimuzione di l'imperfezioni di a superficia cum'è i segni di manipulazione, i segni di raddrizzamentu, i segni leggeri di mandrini è matrici, i fossi pocu prufondi è i mudelli di squame ùn serà micca necessaria, basta ch'elli sianu in e tolleranze di u muru permesse.
I diametri interni è esterni di u tubu finitu devenu esse rivestiti per impedisce a corrosione durante u trasportu.
I rivestimenti cumuni sòolii antiruggine, vernici, opitture.
A scelta di u materiale di rivestimentu dipende di solitu da i requisiti specifichi di l'applicazione di u tubu d'acciaiu, l'ambiente d'usu previstu è a durata di a prutezzione.
Riscaldatori d'acqua di alimentazione tubulariQuesta hè una di l'applicazioni più cumuni per i tubi d'acciaio ASTM A556.
In l'industria energetica, i riscaldatori d'acqua d'alimentazione sò aduprati per preriscaldà l'acqua d'alimentazione di a caldaia, di solitu estraendu vapore. L'usu di stu tipu di tubi d'acciaiu permette un trasferimentu efficiente di l'energia termica, migliurendu l'efficienza energetica generale è e prestazioni di u sistema.
Scambiatori di calore è condensatoriPer via di e so eccellenti proprietà di trasferimentu di calore è di resistenza à a corrosione, i tubi d'acciaio ASTM A556 sò ancu adatti per l'usu in altri tipi di scambiatori di calore è condensatori, chì sò aduprati in una vasta gamma di prucessi chimichi, petrolchimichi è altri prucessi industriali.
Sistemi di vapore à alta pressioneA resistenza à alta temperatura è alta pressione di i tubi ASTM A556 li rende adatti per l'usu in sistemi di vapore à alta pressione è altre applicazioni chì richiedenu una resistenza à pressione è temperatura estremamente elevata.
ASTM A179/A179M- Questu hè un standard per i scambiatori di calore è i tubi di condensazione in acciaio al carboniu senza saldatura trafilati a freddo per u serviziu criogenicu.
ASTM A192/A192M- Specifica i requisiti tecnichi per i tubi di caldaia in acciaio al carboniu senza saldatura per caldaie aduprate in serviziu à alta pressione.
ASTM A210/A210M- Norma per i tubi di caldaia in acciaio à carbone mediu è carbone-manganese senza saldatura per caldaie è surriscaldatori.
ASTM A213/A213M- Fornisce norme per caldaie, surriscaldatori è tubi di scambiatori di calore in acciaio ferritico è austenitico senza saldatura.
ASTM A249/A249M- Norma applicabile à caldaie, surriscaldatori, scambiatori di calore è tubi di condensazione in acciaio austenitico saldati.
ASTM A334/A334M- Standard per tubi in acciaio al carboniu è legati senza saldatura è saldati per serviziu criogenicu.
Ognuna di queste norme copre i tubi d'acciaio utilizati in scambiatori di calore, caldaie o applicazioni simili. A norma scelta dipende da i requisiti specifici di l'applicazione, cum'è a temperatura di funziunamentu, a pressione nominale è a resistenza à a corrosione prevista.
Dapoi a so creazione in u 2014, Botop Steel hè diventatu un fornitore principale di tubi d'acciaio al carboniu in Cina settentrionale, cunnisciutu per un serviziu eccellente, prudutti di alta qualità è soluzioni cumplete.
L'impresa offre una varietà di tubi d'acciaiu à u carbone è prudutti cunnessi, cumpresi tubi d'acciaiu senza saldatura, ERW, LSAW è SSAW, è ancu una gamma cumpleta di raccordi per tubi è flange. I so prudutti specializati includenu ancu leghe di alta qualità è acciai inossidabili austenitici, adattati per risponde à e esigenze di diversi prughjetti di pipeline.



















