ASTM A335 P11U tubu d'acciaiu hè un tubu d'acciaiu ferriticu à bassa lega senza saldatura per u serviziu à alta temperatura, designazione UNS K11597.
P11 hè una lega di cromu-molibdenu cù un cuntenutu di cromu di 1,00-1,50% è un cuntenutu di molibdenu di 0,44-0,65%.
Hè cumunimenti adupratu in caldaie, surriscaldatori è scambiatori di calore in centrali elettriche è impianti chimichi.
I requisiti tecnichi diASME SA335èASTM A335sò listessi, dunque per facilità di presentazione, useremu "ASTM A335" per riferisce à sti dui standard.
Material: Tubu d'acciaiu senza saldatura ASTM A335 P11;
OD1/8"- 24";
WTin cunfurmità cùASME B36.10esigenze;
Calendariu: SCH10, SCH20, SCH30,SCH40, SCH60,SCH80, SCH100, SCH120, SCH140 è SCH160;
IdentificazioneTaglie: STD, XS, XXS;
persunalizazioneDimensioni di tubi non standard sò ancu dispunibili, dimensioni persunalizate sò dispunibili nantu à dumanda;
LunghezzaLunghezze specifiche è aleatorie;
Certificazione IBRPudemu cuntattà l'urganizazione d'ispezione di terze parti per ottene a certificazione IBR secondu i vostri bisogni, e nostre urganisazioni d'ispezione di cuuperazione sò BV, SGS, TUV, ecc.;
FineEstremità piatta, smussata o estremità di tubu cumposta;
SuperficieTubu leggeru, pittura è altre prutezioni temporanee, rimozione è lucidatura di ruggine, galvanizazione è rivestimentu plasticu è altre prutezioni à longu andà;
ImballaggioCassa di legnu, imballaggio in cintura d'acciaio o filu d'acciaio, prutettore di estremità di tubi di plastica o di ferru, ecc.
Salvu chì ùn sia altrimenti specificatu in A335, i materiali furniti sottu à sta specificazione devenu esse conformi à i requisiti applicabili di l'edizione attuale di a Specificazione.A999/A999M.
U tubu d'acciaiu ASTM A335 deve essesenza saldaturaI tubi d'acciaio senza saldatura offrenu una maggiore affidabilità è uniformità quandu sò sottumessi à ambienti di alta pressione è temperatura.
I prudutti senza saldatura ponu esse classificati specificamente cum'è trafilati à fretu è finiti à caldu, secondu l'applicazione è a dimensione specifiche.
A trafilatura à fretu hè generalmente aduprata per diametri chjuchi o per tubi chì necessitanu alta precisione è bona qualità di superficia. A finitura à caldu hè generalmente aduprata per pruduce tubi d'acciaiu dritti è à pareti spesse di grande dimensione.
Quì sottu hè un diagramma di flussu di u prucessu di fabricazione di tubi d'acciaio senza saldatura finiti à caldu.
U trattamentu termicu di i materiali P11 pò esse una ricottura cumpleta o isotermica o una tempera dopu a nurmalizazione, è quandu si nurmalizza è si tempera, a temperatura di tempera deve esse almenu 1200 ° F (650 ° C).
Da a cumpusizione chimica, pudemu vede facilmente chìP11 hè una lega di cromu-molibdenu.
E leghe di cromu-molibdenu sò una classa d'acciai cù u cromu (Cr) è u molibdenu (Mo) cum'è principali elementi di lega. L'aghjunta di sti elementi aumenta significativamente a resistenza, a durezza, a resistenza à l'usura è a resistenza à a corrosione di l'acciaiu. À alte temperature, e leghe Cr-Mo sò capaci di mantene bone proprietà meccaniche è una struttura stabile.
Cr: migliora a resistenza à l'ossidazione è a resistenza à a corrosione di a lega, aiuta à furmà una pellicola d'ossidu più forte è prutege u materiale da i mezi currusivi.
MoMigliora a resistenza di a lega, in particulare à alte temperature, migliora a resistenza à u creep è migliora a resistenza à alta temperatura di u materiale.
1. Pruprietà di trazione
A prova di trazione hè cumunamente aduprata per misurà uforza di rendiment, resistenza à a trazione, èallungamentun di u prugramma sperimentale di tubi d'acciaiu, è hè largamente utilizatu in e proprietà di u materiale di a prova.
AA tavula 5 dà i valori minimi calculati.
Quandu u spessore di u muru si trova trà i dui valori sopra, u valore minimu di l'allungamentu hè determinatu da a formula seguente:
Longitudinale, P11: E = 48t + 15,00 [E = 1,87t + 15,00]
Trasversale, P11: E = 32t + 15,00 [E = 1,25t + 15,00]
induve:
E = allungamentu in 2 in. o 50 mm, %,
t = spessore reale di i campioni, in. [mm].
2. Durezza
I tubi di gradu P11 ùn richiedenu micca prove di durezza.
Un valore di durezza di riferimentu hè furnitu quì sottu.
Cundizione ricotta:
A durezza hè generalmente trà 150 è 200 HB.
Cundizione nurmalizzata è temperata:
A durezza varieghja da circa 170 à 220 HB.
Cundizione temprata è temperata:
A durezza pò ghjunghje à 250 à 300 HB o più, secondu a temperatura è u tempu di rinvenimentu.
3. Prugrammi Sperimentali Opzionali
I seguenti articuli sperimentali ùn sò micca articuli di prova richiesti, se necessariu ponu esse determinati per negoziazione.
Analisi di u produttu
Test di appiattimentu
Prova di piegatura
Testi di Struttura Metallica è Incisione
Microfotografie
Microfotografie per pezzi individuali
L'idroprova P11 deve rispettà i seguenti requisiti.
Diametru esternu > 10 pollici [250 mm] è spessore di u muru ≤ 0,75 pollici [19 mm]: questu deve esse una prova idrostatica.
Altre dimensioni per prove elettriche non distruttive.
I seguenti requisiti di prova idrostatica sò compilati da i requisiti di ASTM A999:
Per i tubi in acciaio alliatu ferriticu è in acciaio inox, a parete hè sottumessa à una pressione micca inferiore à60% di a resistenza minima di cedimentu specificata.
A pressione di prova idrostatica deve esse mantenuta per almenu 5ssenza perdite o altri difetti.
Pressione idraulicapò esse calculatu cù a formula:
P = 2St/D
P = pressione di prova idrostatica in psi [MPa];
S = tensione di a parete di u tubu in psi o [MPa];
t = spessore di u muru specificatu, spessore nominale di u muru secondu u numeru di schedule ANSI specificatu o 1,143 volte u spessore minimu di u muru specificatu, in. [mm];
D = diametru esternu specificatu, diametru esternu currispondente à a dimensione di u tubu ANSI specificata, o diametru esternu calculatu aghjunghjendu 2t (cum'è definitu sopra) à u diametru internu specificatu, in. [mm].
Ogni pipa deve esse esaminata cù un metudu d'esame non distruttivu in cunfurmità cù a PraticaE213, PraticaE309, o PraticaE570.
Variazioni permesse di diametru
Per u tubu urdinatu àdiametru internu, u diametru internu ùn deve micca varià di più di ± 1% da u diametru internu specificatu.
Variazioni permesse in u spessore di u muru
E misure di u spessore di u muru devenu esse fatte cù calibri meccanichi o dispositivi di prova non distruttivi calibrati currettamente di precisione adatta. In casu di disputa, a misura determinata cù calibri meccanichi prevalerà.
U spessore minimu di u muru è u diametru esternu per l'ispezione di cunfurmità cù questu requisitu per u tubu urdinatu da NPS [DN] è u numeru di calendariu sò indicati inASME B36.10M.
Tipicamente adupratu in caldaie, surriscaldatori è scambiatori di calore in centrali elettriche è impianti chimichi.
CaldaieP11 hè largamente adupratu in a custruzzione di caldaie per via di a so resistenza à e temperature è pressioni elevate, in particulare in e sezioni chì sò sottumesse à temperature è pressioni estreme.
SurriscaldatoreAdupratu per aumentà a temperatura di u vapore per migliurà ulteriormente l'efficienza termica. p11 assicura chì a resistenza è a durabilità di u materiale sò mantenute ancu à alte temperature.
Scambiatori di caloreP11 migliora a resistenza à a corrosione è à l'alta temperatura di i scambiatori di calore, migliorandu cusì l'affidabilità è a sicurezza di l'attrezzatura.
Sistemi di tubazioniI sistemi di tubazioni in l'impianti chimichi anu spessu bisognu di trasportà fluidi o vapore à alta temperatura. A resistenza à alta temperatura è e bone proprietà meccaniche di P11 u rendenu ideale per queste applicazioni.
a) À chì hè equivalente a norma ASTM A335 P11 ?
GB/T 5310: 12CrMo;
DIN 17175: 10CrMo9-10 (1,7380);
EN 10216-2: 10CrMo9-10;
BS 3604: 10CrMo9-10;
JIS G3462: STPA23;
GOST 550-75: 12Kh1MF.
b)P11 hè un acciaio à bassa lega?
Iè, P11 hè un acciaio à bassa lega.
L'acciaiu à bassa lega hè una lega di ferru-carboniu à a quale sò stati aghjunti unu o più elementi di lega (per esempiu, cromu, molibdenu, nichelu, ecc.), cù un cuntenutu tutale di elementi di lega chì varieghja generalmente da 1 à 5%.
c)Chì ghjè a resistenza à a trazione di ASTM A335 P11?
Resistenza minima à a trazione di 415 MPa [60 ksi].
d)Chì ghjè a resistenza à u snervamentu di ASTM A335 P11?
Resistenza minima à a trazione di 205 MPa [30 ksi].
e) Chì ghjè u limite di temperatura per ASTM A335 P11?
In ambienti ossidanti: E temperature massime di serviziu sò tipicamente circa 593 °C (1100 °F).
In ambienti micca ossidanti: si ponu ottene temperature massime di serviziu di circa 650 °C (1200 °F).
f)L'A335 P11 hè magneticu?
Hè magneticu à temperatura ambiente. Sta pruprietà pò esse utile in certe applicazioni, cum'è quandu u materiale deve esse cumpatibile cù l'equipaggiu di rilevazione magnetica.
g)Quale hè u prezzu di ASTM A335 P11?
I prezzi varianu secondu u mercatu, cuntattateci per un preventivu precisu.




















